EuRo Truck SimuLator 2 Full Türkçe Indir // Ets 2 Tek Link

admin tarafından 3 sene önce yazıldı, Birçok kez görüntülendi ve 41 yorum yapıldı.

EuRo Truck SimuLator 2 Full Türkçe Indir // Ets 2 Tek Link

EuRo Truck SimuLator 2 Full Türkçe Indir // Ets 2 Tek Link

EuRo Truck SimuLator 2 Full Türkçe Indir // Ets 2 Tek Link

Merhaba sevgili kralhile.com ailesi,

Bir önceki konumuzda da belirtmiştim bu ara biraz tek link oyun kategorisine güncelleme yapacağımızı ve bu yazımızda da aynı şekilde devam ediyoruz.Sizler için en kral hileleri bir araya getirirken sadece hileleri paylaşmakla kalmıyor aynı zamanda full oyun paylaşımlarıda yapıyoruz.Bu yazımızda da Euro truck simulator 2 indirmek isteyenler için güzel bir konu hazırlayalım dedik.Simulasyon oyunları içerisinde son yıllarda adını en çok duyuran oyun olan ets 2 oyunu Tır şoförlüğü yapmak isteyen arkadaşlarımız için tam bir ideal oyun diyebiliriz.Özellikle ilk oyuna göre geliştirilen özellikleriyle baya mesafe kat etmiş gibi görünüyor.Scs Software firması tarafından çıkartılan bu oyunda neler var şimdi sizlere uzun bir yazıyla açıklayalım.

 

Euro truck simulator 2 oyunu ilk oyuna göre bakıldığında görsel olarak grafik açısından çok daha gelişmiş bir versiyon olmuş.Ayrıca ilk oyunda daha küçük bir haritayla oynuyorken bu oyunda harita daha geniş bir şekilde hazırlanmıştır.Yol haritamız büyüdüğü için gideceğimiz yerlerin sayısı da artmış bulunuyor.Avrupanın yollarında şehirler arası ülkeler arası yük taşımacılığı yaparak para ve seviye kazanmaya çalışacağız.Ets oyunu diğer simulasyon oyunlarına göre daha fazla ilgi toplamayı başarmış ve kendi kategorisinde lider bir konuma gelmiştir.Bu yüzden de scs Software ilk oyundan sonra hemen kolları sıvamış ve daha profesyonel bir oyunla 2. versiyonunu çıkartmıştır.Oyunda Renault,Daf,Man ve Scania marka tır firmaları yer alıyor.Tırların hepsi oyunda lisanslı olarak yerlerini aldılar.Oyunda ki seçenekler sayesinde tırlarınıza istediğiniz gibi bir görünüm kazandırabiliyorsunuz.Euro truck simulator 2 indir oyununu indirdiğinizde aracınızın performansını da yine kendiniz kazandığınız paralarla arttırabilirsiniz.Örneğin motor gücünü arttırabilirsiniz veya yeni bir tır satın alarak daha yüksek hızlara erişebilirsiniz.

 

Oyunumuz avrupa da tam 60 kadar şehirde yük taşımacılığı yapmamızı sağlıyor.Bu şehirler arasında yolculuk yaparak para ve seviye topluyoruz.İlk başlarda siz başka firmaların bünyesi altında şoförlük yapıyorsunuz.Yani aracınız yok kendinize özel bir tıra sahip değilsiniz.Zaman içerisinde topladığınız seviye ve paralarla kendinize özel bir tır satın alabiliyorsunuz.Ayrıca paranız varsa kendinize birde garaj satın alarak şirket kurabiliyorsunuz.Euro truck simulator 2 indirdikten sonra oyunda hoşunuza gitmeyecek olan bir özellik sizi bekliyor olacak.Tırların hızı 90 km sınırını geçmeyecek ve çoğu zaman bu durum çileye dönüşecektir.Ancak yamalar sayesinde hız limitini kaldırmanız mümkün oluyor.Onuda ilerleyen yazılarımızda paylaşacağız.

 

Kamyon ve tır simulasyonu oyunu arayanlar için tavsiye edebileceğimiz piyasadaki en iyi ve en çok tutulan oyundur.Euro truck simulator 2 oyununu tercih eden binlerce kişi sanırım yanılıyor olamaz.Grafik özellikleri olarak da zaten piyasada bu firmaya rakip olabilecek bir oyun bulunmuyor.Sizlere Ets 2 oyunu hakkında değerlendirmeler yaparak bilgi vermeye çalıştık.Artık aşağıdaki bağlantıdan tek link indirme işlemiyle oyunu full indirebilirsiniz.Daha fazla oyun indirmek istiyorsanız kralhile.com adresini takipte kalın.Hepinize iyi oyunlar dilerim.Daha önceki konumuzda Euro truck simulator 2 serial ve euro truck simulator 2 ürün anahtarı paylaşımı yapmıştık.Bu konulardan da ihtiyacınız olan seriallere ulaşabilirsiniz.

{{ Indirme Linki }}

Euro truck Simulator 2 Full Indir : Tıkla Indir

Alternatif Link (Roketindir) : Euro truck simulator 2 indir


EuRo Truck SimuLator 2 Full Türkçe Indir // Ets 2 Tek Link
Benzer Yazılar
Yorumlar ( 41 )
  1. natrax diyor ki:

    slm admın. ben sunu arıyorum fakat bulamadım bı turlu lütfen yardımcı olursan cok sevınırım. ets2 1.1.1 hıç bı yerde yok açıl yardım et

  2. natrax diyor ki:

    lütfen acıl bekliyorum

  3. natrax diyor ki:

    admın verdıgın lınk te yok yanı başka seyler cıkıyo para falan ıstıyo

  4. natrax diyor ki:

    deniyorum bakım saaol

  5. rexor16 diyor ki:

    bu oyunu indirmiyio popi tv indirio admin haberin olsun . :)

  6. ahmet diyor ki:

    saol admin ama 2 saate indiryo ama yinede saol admin
    ben de 2 tane oyun arıyorum
    1. 18 hualins similatör türkçe yama ve türkiye modu ile birlikte
    2.farming simlatör bi arkadaşım tavsiye etti indirdim ama demo ben demo istemiyoum full istiyorum admin yardım et

  7. Emre diyor ki:

    sürüm kaç beyler

  8. Emre diyor ki:

    1.3.1dir İnş.

  9. mert diyor ki:

    admin lütfen yardım et ya oyunu ilk başta girerken verdiğiniz kodla etkinleştirdim sonra oynadım deneme sürümünün sonuna gelmişssiniz dir diyo kodu tekrar girdim yanlış ko girdiniz diyo yardım edin..

  10. MAMİZ diyor ki:

    ADMIN BU oyun da sorun yok dımı full demo fılan deıldır işlh

  11. buğgra diyor ki:

    Ya admin oyun açamıyorum 2 saatim boşa gitti ne yapabilir

  12. King diyor ki:

    Ya Bunda RaR Şifresi Yk Dimi

  13. serhat diyor ki:

    benm euro truck simulatör/mod dosyası yok indirdiğimden beri napmalıyım ? mod yükleyemiorum yardımcı ol ltfen

  14. serhat diyor ki:

    kardeşim lütfen yardımcı ol mod dosyası yok napmalıyım lütfen yardımcı ol :(

  15. baver diyor ki:

    admın bu oyun neden acılmıo baska bişe daha mı indircez

  16. legendTR diyor ki:

    Selam Admin Kardes Sana Bir Şey Soracağım Oyunun Serial Key Numarası Varmı ? İnş Yoktur Birde Serial Keyle Uğraşmayalım.

    • admin diyor ki:

      oyun full hocam. Ek olarak serial isterse bile zaten seriallerde sitemizde mevcut. İyi oyunlar.

  17. legendTR diyor ki:

    Tmm Da Admin Kardeş Serial Keyler Nerde ? Mevcut Diyorsun Da ?.

  18. legendTR diyor ki:

    Tmm Admin Kardeş Pack İçinde Serial Key Mevcut 😀

  19. Berat10combr diyor ki:

    Euro Truck Simulator 2 – Yallah Şöför Yallah: aracılığıyla

  20. süleyman diyor ki:

    slm 6.seviyeye geldim yük taşırken yük kayboluyor oyunu sildim tekrar yükledim tekrar 6.sevıyeye geldım yolda giderken tekrar yük kayboldu tekrar alıyom tekrar kayboluyor sıkıldım önceki sürümünde hiç hata yoktu sinir oldum

  21. Faati diyor ki:

    Icimdeki euro truck simulator 2 askina dur diyemiyorum :(

  22. Anıl Alim diyor ki:

    Viyana’da şuan yaptığım şey imbat.fm euro truck simulator.

  23. makas108 diyor ki:

    beyler ücretli mi

  24. Sir Edd diyor ki:

    Volvo’nun Van Damme’lı reklamını izledikçe hemen Euro Truck Simulator açıp oynadığım doğrudur.Napak oyun çok güzel abi

  25. ahmet diyor ki:

    oyun bedavamı bedava diğilse yanıt gönderin

  26. ahmet diyor ki:

    beyler oyun serial kodu ve paralımı diye sorcam paralıysa oyunu durduruyim herkese iyi oyunlar indirmek üzere

  27. berker diyor ki:

    admin indiremiyorum indir deyince sayfa kullanımıyıp yeniden yükle diyorum olmuyor yardım edebilirmisin

  28. mustafa diyor ki:

    admin bi ilgilen ben oyunu yükleyip serial kodu girdigimde oyunu satın aldınız diye bir cevap aldım herehangi bir miktarda para gitmişmidir ?

  29. mesut diyor ki:

    bu younu nasıl ındırecem ılk kez oyun ındırecem ve bılmıyorum yardımcı olur musunuz admın lutfen

  30. Teoman diyor ki:

    Admin abi çok teşekkürler çok saol 10 numara site

  31. oguzhan diyor ki:

    admin sürümü kac bunun bide otobüs yaması olurmu :)

  32. aziz diyor ki:

    Slm Admin kardes nolur yardım et oyunu yükledim iyi tamamda oyuna girince siyah ekran gelio ve öylece kalıo cıkamıyorumda sence nedendir çözümü varsa söylermisin nolur


Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.agario
Tema: Sipsi V2