Metin2 CixcoCuk97 Efsun Botu Indir // Gezginler

admin tarafından 3 sene önce yazıldı, Birçok kez görüntülendi ve 40 yorum yapıldı.

Metin2 CixcoCuk97 Efsun Botu Indir // Gezginler

Metin2 CixcoCuk97 Efsun Botu Indir // Gezginler

Metin2 CixcoCuk97 Efsun Botu Indir // Gezginler

Merhaba sevgili kralhile.com ailesi,

Uzun soluklu oyun paylaşımlarından sonra şimdi tekrar sizler için hile paylaşımlarımıza yöneliyoruz.Metin2 hileleri arasında en çok tercih edilen hileler genellikle cixcocuk97 tarafından türkçeye çevrilen hilelerdir.Bu yazımızda da sizler için cixcocuk97 efsun botunu paylaşacağım.Daha önceki yazımızda metin2 efsun botu adı altında 5li efsun bot paylaşmıştık.Ancak bu hileyi özenle arayanlar olduğu için resimleriyle birlikte sizlere sunalım istedim.Hile yabancı yazılımcılar tarafından yapılmış ancak türkçe çevirisi cixcocuk97 tarafından yapılıp sizlere sunulmuştur.

 

Hilemizin sorunsuz çalışabilmesi için bilgisayarınızda bazı programların yüklü olması gerekmektedir.Bu program bilgisayarınızda yok sorun yaşayacak ve hileyi çalıştıramayacaksınız.Cixcocuk97 efsun botunu kullanabilmeniz için lütfen aşağıdaki programları bilgisayarınızda yüklü değilse yükleyin.Yükleme işleminden sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmayı unutmayın.Hileyi çalıştırabilmek için ayrıca birde injectör gerekecek.Buda zaten indirdiğiniz hile içerisinde mevcut arkadaşlar.Cixcocuk97 injectör yardımıyla çalıştırabileceksiniz.Aşağıdaki resimde kullanacağımız injectorun resmidir.

injector

 

Neyse şimdi genel açıklamalardan sonra bizim için asıl nemli olan konumuza dönelim.Cixcocuk97 efsun botu nasıl çalıştırılır kullanılır bunu sizlere açıklayalım.Hilenin çalıştırılması işlemi aslında zor değildir.Tek yapmanız gereken size vereceğimiz yöntemleri adım adım yerine getirmektir.2 farklı yöntem sunarak hilenin çalıştırılması için sizlere yardımcı oluyoruz.Öncelikle hileyi çalıştırma işlemine geçmeden kurulum işleminden bahsedelim.Kurulum işlemini bitirdikten sonra hilemizi çalıştırma işlemine geçebiliriz.Öncelikle size verdiğimiz linkten hilemizi indirin.Daha sonra rar içindeki hileyi masaüstüne çıkartın.Karşımıza klasör şeklinde kullanacağımız 2 tane yöntem var.Şimdi gelelim bu yöntemlerle hilemizi nasıl çalıştıracağımıza.

Cixcocuk97 efsun botu kurulum

  • Öncelikle oyuna tamamen giriş yapıyoruz.
  • Daha Sonra yöntem 1 klasörüne giriyoruz.
  • “Cixcocuk97 İnjectör” Açıp  “DLL Bul” Tıklayoruz.
  • Karşımıza çıkan ekrandan dll seçip çalıştır diyoruz.
  • Karşımıza bir hata mesajı çıkacak ona tamam diyoruz.5 saniye içinde oyunumuza tıklıyoruz.
  • Artık metin2 cixcocuk97 efsun botu hazır arkadaşlar.

Bir başka yöntemle hile nasıl çalıştırılır ona bakalım. Burada da 2. yöntemi kullanıyoruz.

  • Öncelikle oyuna tamamen giriş yapıyoruz.
  • Daha Sonra yöntem 2 klasörüne giriyoruz.
  • “Faith Injector” Dosyasını çalıştırıyoruz.
  • Başlat Menüsüne Sağ Tıklayıp Görev Yöneticisi’ni Açınız.
  • Oynadığınız PVP’ye Sağ Tıklayıp İşleme Git Diyiniz.
  • Çıkan İsimmi Direk Faith Injector’un “Process Name” Yerine Yazınız.
  • “ADD” Tıklayınız DLL Seçip İnject Diyiniz.
  • Artık hilemiz çalışmış oluyor iyi oyunlar.

Botumuzun sorunsuz çalışması için aşağıdaki programların bilgisayarınızda yüklü olması gerekiyor.Eğer yüklü değilse lütfen aşağıdaki linklerden tıklayıp indirin.Programları kurduktan sonra bilgisayarınızı resetleyin.

Net Frame Work 3.5 

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package

{{ İndirme Linki }}

Cixcocuk97 Efsun Botu Indir : Tıkla Indir


Metin2 CixcoCuk97 Efsun Botu Indir // Gezginler
Benzer Yazılar
Yorumlar ( 40 )
  1. Şahin diyor ki:

    eyvallah güzel kardeşim çalıştırdım ama şansım yok bir türlü gelmiyor efsunlar :)

  2. doğukan diyor ki:

    aga bu şifre istiyo nabıcaz

  3. Muhammed diyor ki:

    admin bi ilgilenirmisin rar dosyası olarak inmesi lazım ama öyle inmiyo toolbar diye bisi cıkıyo yüklemeye basınca

  4. Muhammed diyor ki:

    konu derken ?

  5. Muhammed diyor ki:

    admin tam olarak bi anlatarmısın indirme konusunda

  6. gökhan diyor ki:

    gards bu bende avg 2011 vırus prgrmaı devre dısı bırkamıyom nasıl yabcm

  7. oguzx diyor ki:

    peki admin açlışıyormu

  8. LazKopat diyor ki:

    Kardeş iyi güzelde benim bilgisayarda başarısız diyo bu nasıl olucak bi yardımcı olurmusun ?

  9. İbrahm diyor ki:

    Kardş injectorde sürekli başarısız diyor napıcam

  10. muhammet diyor ki:

    kardeş dosyaları buraya çıkart demiyor ve csc hatası verior lütfen bilen kardeşlerim yardımcı olun..!

  11. kaanni diyor ki:

    sa admin

  12. Alpi diyor ki:

    Kardeş iyi güzel bende açıldı bunun sayesinde kaskı falan efsunladımda kalkana sıra gelince sersemlik karşısında bağışıklık çalışmıyor ya nasıl yapıcam yanına falan birşey yazmam gerekiyormu çok acill bana mail yaz yada yorum at çok acil ama kalkana sersemlik getiremiyorum :(

  13. EnesQinq diyor ki:

    kardeşim hata veriyor

  14. makedonn diyor ki:

    kardeş ben bütün hepsini yazdım videodaki gibi olmuyo hada veriyo fehler diye bişi çıkıyo yabncı yazılar falan niye olmuyo kardeş lütfen admin yardımm :(

  15. semih diyor ki:

    la bu şifre istiyo rar sıfres ı

    • admin diyor ki:

      yok canım gerçekten mi aaaa. Rar şifresi istiyorsa demekki rar şifresi konu içerisinde mevcuttur. Şuraya gelişi güzel yorum yapmak yerine konuyu adam akıllı bi oku.Daha şifreyi göremeyen adamlar konuyu incelemeyen adamlar sonra bişeyi çalıştıramıyor gelip burda sövüyor sayıyor.

  16. Deniycem diyor ki:

    MAL MAL YORUMLAR ATMIŞINIZ ADMİN NASIL DAYANIYON BUNLARA HERŞEY KONUDA YAZIYOR ZATEN. Rar şifresi neydi admin?

  17. DreamFancy diyor ki:

    Kralhile.com Servisine Başarılar dileriz.Hileleriniz İçin Yardıma İhtiyaÇ duyarsanız.E-mail’imizden Bize Ulaşınız

  18. Piko0 diyor ki:

    admin calısmıyor bu hatayı verıyor starten deyince

    Das Item auf Slot #1 hat keine Bonis der Switch-Bot

    Slot für den 1. – 5. Bonus deaktiviert

    YARDIM ET ADMİN

  19. ali diyor ki:

    yardım edin

  20. Emir diyor ki:

    admin ya bu hileyi neden indiremiyorum ben bi yardım edermisin

  21. YEHA diyor ki:

    şarkının adı ne ? 😀

  22. metin2 diyor ki:

    Admin ya sizin dediğiniz gibi yaptım ama yöntem 1 i acıyorum kuruyorum 2 saniye sonra hemen oyuna geciyorum başarılı oluyor sonrada durduruluyo ben anlamadım neden duruyor admin siz demiştiniz bişeyler yüklemeniz gerekiyor calışması icin ne yükliycez

  23. Can diyor ki:

    ya arkadaşlar bende hep başarısız diyor sebebi ne olabilir yardm edin lütfen :(

  24. EMRE diyor ki:

    arkdaslar ben widows xb çalıstırdım

  25. MehmetaliBozkurt diyor ki:

    bnde hiç indirmiyom ndn yaw bu indirdim şifre istededi

    • admin diyor ki:

      sitemizdeki şifreli dosyaların tamamı kralhile.com şifresiyle şifrelenmiştir. Yani şifreler : kralhile.com dur

  26. emre diyor ki:

    ya şifrw kralhile.com deil yalan atıonuz galiba

  27. Mesut diyor ki:

    Admin benim bilgisayarda her Pvpde başarısız diyor yardım et ne olur:(

  28. samet diyor ki:

    indirdim ama parolayı girin diyor orayı yapamadım

  29. Hasan diyor ki:

    kardes nerdenn indirecez

  30. ömer diyor ki:

    arkadaşlar nasıl indiriliyor ben bulamadımda bir yardımcı olun lütfen

  31. barış diyor ki:

    kardeşim win8 de olurmu bu acaba

  32. ALİ diyor ki:

    admın verceğin sifreyi varya. kac kere yazıyom olmuyo kurcan sıfreyi tobe.

  33. efeberk diyor ki:

    yav saltanat mt2 oynuyorum efsunlar iyi ama bir ara bıraktım darma dağın olmuş sora bi başlim dedim m2 hero oynuyom


Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema: Sipsi V2